Alla inlägg den 9 september 2012

Av Marielle Forss - 9 september 2012 16:01

Insåg att jag har det ganska "rörigt" på bloggen, alltså inga kategorier eller sådant. Ska försöka fixa det när orken finns.

Jag sitter på jobbet och har långpass 8.15-20.30 men imorgon är jag ledig och ska sova ut.


Jag håller tummarna att vi får köpa den där villan nu  ! Jag önskar det mer än allt annat. Jag känner verkligen att vi behöver det här och att vi startar om utan negativa personer och gör allt för att vi ska vara lyckliga och glada till den nivån vi tillåter just nu.. För att sedan ha en grund att bygga på.

Jag har läst lite på andra sidor om "Ängla mammor", jag är inte ensam fast det känns så. Det finns dom som faktiskt varit med om det mest hemska en människa kan gå genom och det är att missta sitt underbara barn. Jag hoppas att jag kan få någon kontakt som varit med om samma sak som mig och veta hur man klarar av det, hur man klarar av att leva med det.. 


 


Elliot mamma saknar dig mest över allt annat <3 min underbara ängel

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards