Alla inlägg under juli 2013

Av Marielle Forss - 11 juli 2013 18:48

Hej alla underbara människor som skriver underbara kommentarer och tar er tid till att läsa om mig, av mig !:) 

Jag sitter på jobbet i vanlig ordning och fyller kroppen med sån där glädje jag inte ofta känner men som jag känner idag igen.. Ja igen! Jag har allt oftare fått denna känsla som jag bara älskar. Men detta kan snabbt gå över till ett sämre humör och allt smärtsamma känslor så jag tar vara på varje sekund jag får känna mig såhär. 

Imorgon blir det sista arbetspasset för denna vecka, sedan tar jag helg. Jag och Bubben min ska hämta hem hans lilla misse "Saphire" (som han fick av mig i födelsedagspresent) :) Det ska bli riktigt skoj av få mysa med den lilla som vi har väntat på i veckor nu! Men äntligen får hon tillbringa tid i sitt nya hem. Så ihelgen blir det soffhäng med 3 underbara tjejer och gubben. Jag hoppas på en kanon helg! :) 


 

XOXO - Marielle 

Av Marielle Forss - 3 juli 2013 12:30

Jag kan för första gången på väldigt länge skriva ett glatt inlägg!! 

Jag sitter på jobbet ( i vanlig ordning ) med ett rus som går genom kroppen. Den känslan är fantastik! 
Jag bryr mig inte om hur länge den kommer vara, utan det jag tycker är bäst att jag verkligen kan känna denna känsla. Det är helt otroligt.. Jag har glömt bort hur det är att vara glad och rofylld. Men idag fick jag smak på det och jag försöker för allt i världen att känna såhär oftare. 

Jag gör småa framsteg, det tar tid men jag märker att det går framåt. Jag är så stolt över mig själv att jag har tagit mig såhär långt och jag kommer ta mig längre! Jag börjar bli den gamla glada och energifyllda Marielle som en gång fanns för väldigt länge sedan, en evighet faktiskt.. Underbart!

Tack för all stöttning ni ger mig som läser, skriver, ringer och prata med mig! <3

 


XOXO- Marielle

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards