Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Rubrik saknas

Av Marielle Forss - 28 maj 2013 20:15

Livet må lära, vissa övar och intar normerna medan andra kuggar och får leva med sitt alter ego!


Jag själv sitter på jobbet med solen skinandes genom persiennerna och tittar på en stor idol - Kjelle i "Kjelles smakresa"
Slutar 23.00 och har ingenting på mig att göra imorgon vilket känns underbart då dagarna har varit bokade. 
Sova var då tanken men min käre mor behöver en kaffekompis så jag får allt ställa upp :) 

Men nu mina vänner hade jag inte mer att tillägga i detta trista inlägg men även bloggen må ha sina vackra dagar.

XOXO - Marielle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Forss - 9 april 2014 13:02

znnu en gång har jag låtit bloggen ligga på hyllan ett tag. Jag har haft en otroligt tuff tid nu dom senaste månaderna med sjukhusbesök, intensiven och psykologer.Men nu är jag redo att öppna denna sida igen och försöka vara aktiv då jag vet att mina...

Av Marielle Forss - 11 juli 2013 18:48


Hej alla underbara människor som skriver underbara kommentarer och tar er tid till att läsa om mig, av mig !:) Jag sitter på jobbet i vanlig ordning och fyller kroppen med sån där glädje jag inte ofta känner men som jag känner idag igen.. Ja igen! Ja...

Av Marielle Forss - 3 juli 2013 12:30


Jag kan för första gången på väldigt länge skriva ett glatt inlägg!! Jag sitter på jobbet ( i vanlig ordning ) med ett rus som går genom kroppen. Den känslan är fantastik! Jag bryr mig inte om hur länge den kommer vara, utan det jag tycker är bäst at...

Av Marielle Forss - 27 maj 2013 18:39

Vart finns egentligen gränsen till vad och hur man beteer sig mot en person ? Gränsen hade jag satt för evigheter sedan när ett känsligt påstående inträffar.  Jag har fått höra mycket om min son, jag har fått höra dumma och idiotiska kommentarer oc...

Av Marielle Forss - 23 maj 2013 22:26


Den känsla som uppstår i detta nuet är obeskrlivigt jobbig.. Jag kan inte sätta fingret på hur kan känner eller på vilket sätt. Snart kommer den dagen då mitt liv raserades för 1 år sedan, då min lycka tog stop, då jag klev in i mörkret. Från den dag...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards