Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Marielle Forss - 28 juni 2012 21:22

Just nu sitter jag otroligt nog hemma i min egen soffa i mitt eget hem...


Allt känns olustigt men samtidigt bra! Jag känner en trygghet här, som om Elliot vill att vi ska vara här. 

Så nu inatt ska vi spendera våran första natt i denna lägenhet sedan den 26 Maj då du försvann älskling..


Jag mår bra men samtidigt lider jag hela tiden när jag är i lägenheten. Din lukt finns överalltl Elliot, och jag får en klump i magen såfort jag känner den. Jag saknar dig så det gör ont, jag får riktigt ont i hjärtat! 

Jag har fått bättre mediciner nu till natten och för mina panikångest attacker som jag får. 
Det känns ändå okey eftersom jag måste få sova för att klara av dagarna och sorgen. 


Jaja.. nu får vi se hur det kommer att gå då. Elliot du får mer än gärna ligga brevid mig ett tag innan jag somnar så jag kan få känna lite trygghet. Men en sak vill jag berätta för dig gubben, det är att även om Mamma mår bra här hemma så betyder inte det att jag har glömt dig eller på något sätt kommit över detta för det kommer jag aldrig göra utan jag måste lära mig att leva med detta bara.. Snälla Elliot kag hoppas du förstår<3 Mamma älskar dig mest över allt annat



Elliot<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards