Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Marielle Forss - 19 juni 2012 22:21

Tårarna bara rinner! Elliot snälla kom tillbaka till mig! Jag klarar inte mer .. 

Jag klarar detta inte mer.. Att gråta efter dig gör så ont för jag vet att du aldrig kommer komma tillbaka till mig .. 


Kom tillbaka min underbart vackra son. du måste komma tillbaka! jag vill inte leva ett liv utan dig min vackra.. du var ju mitt allt och kände mig hel och lycklig med dig i mina armar.. och som jag väntat dig älskling! jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här Elliot.. jag vill bara vara med dig !


 


Elliot<3


Av Marielle Forss - 19 juni 2012 18:01

Hej älskling!

Idag har dagen varit ganska bra då tiden gått snabbt eftersom pappa och jag har varit och pratat med kuratorn.

Efter det var vi in till lägenheten och jag stack in huvudet till ditt rum för att få känna din lukt! Den är så underbar.


Idag när jag tänkt på dig så har en massa glada minnen med dig ploppat upp och kan småle för mig själv hur söt du var när du skulle rapa och var så otroligt hungrig att du snuttade på mammas haka samtidigt som du flämtade i mitt öra efter mer mat. Du hade aldrig tid till att rapa eller vänta 1 sekund på maten utan allt skulle ske direkt! 

Åh vad jag saknar dig min älskade son.. 


Vill skicka en varm kram till dig gubben och jag hoppas dom tar bra hand om dig där uppe!


        


Elliot <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards