Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Marielle Forss - 24 augusti 2012 23:37

Nu sitter man här på jobbet och ska ha hela natten framför sig..

Det är så otroligt tungt att jobba när människor runtomkring hela tiden pratar massa strunt och vill bråka..


Jag har mycket bättre för mig än att sitta och prata om en svag person som har ett öppet sår som man bara strör salt i! Jag försår inte hur folk tänker ?! Om du överhuvud taget tänker ?!

Jag blir så förbannad och ledsen samtidigt.. Förstå att jag har det otroligt tungt just nu så snälla lämna mig ifred till jag kan säga ifrån...  Jag vet att jag inte ska lyssna på dem men det är så svårt att inte ta åt sig, jag har alltid tagit saker och ting så lätt åt mig och tagit det så personligt och just nu är det dubbelt så svårare att inte göra det.. 



Men nu över till någonting positivt!

Min kära lillasyster C fyller hela 7 år imorgon <3

Grattis min älskade prinsessa, tänk vad tiden går.. Snart säger det pang och du är en bråkig tonåring !

Jag älskar dig så mycket och du kommer bli otroooligt glad över din present som du har tjatat om i ett halvår:) 


 


Nu ska jag fördriva min natt vid denna dumburk


Elliot <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards