Alla inlägg den 29 april 2013

Av Marielle Forss - 29 april 2013 18:07

Imorse klev jag av mitt sista nattpass för veckan, 5/5 nätter gjorda sedan är man ledig tills på Torsdag så det ska bli skönt.
Jag har varit med Mor idag och druckit kaffe. Är en aning trött idag, fast mina mediciner gjorde mig så aktiv först. Kroppen vänjer sig kanske ganska stark mot dom. Men jag ska öka med en tablett till morgonmedecinen. 
Låter som någon Agda 98 som "måste ta medicinen för morgonen så man blir "frisk", glöm inte det Agda"

Lika är det när jag träffar någon nära, "Har du tagit medecinen idag" ? "Du har väl inte glömt att ta dina medeciner" 

- NEJ! Jag har verkligen inte glömt att ta mina medeciner, jag är 23 år snart och hoppas att jag iaf kan ta vara på mitt kemiska jag stoppar i mig. Men men så är det när man har tjatiga och älskvärda människor runtomkring sig!

Om drygt 1 timme ska jag och tjejerna mina vandra bort till Mor igen för att sälja dom sista 3 valparna, buhu!
Det kommer göra ont i hjärtat, men jag vet att dom kommer få det bra hos den nya familjen. 

Ja.. sedan har det inte skett så mycket mer idag för min del. Det har gått lättare idag att tänka på Elliot, jag har inte sådär ont i hjärtat eller själen när jag ser hans saker. ( Jag har dom här uppe nu pga att jag inte hittar mitt förråd ännu, till er som ifrågasätter varför jag har hans saker här när jag blir ledsen och mår dåligt över det ) så nu vet ni kära vänner!


 
XOXO - Mariele

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards