Alla inlägg den 25 april 2013

Av Marielle Forss - 25 april 2013 22:26

Jag känner verkligen av mina mediciner som jag började med igår, helt sjukt!

Jag har fått tillbaka orken och insiativet tillbaka till att orka göra vardaglisa sysslor och träffa dom jag tycker om!
Det låter kanske lite i era öron, men för mig betyder det otroligt mycket att bara orka diska eller åka ut för att handla osv. 


8.00 klev jag upp, morgon trött som jag är tar jag mig ur sängen för att göra mig iordning till mötet med min psykolog, väl efter jag har "biktat" mig hoppas jag in på Dollar store för att införskaffa lite lätta saker som saknas och försvunnit under flytten. Efter detta kom jag på att Momma ville ha lite kaffesällskap så jag tar med min tjejerna (hundarna) och åker dit för att fika lite. När jag åker hem kom jag på att jag har bokat tvättstugan, så det vara bara att rusa dit. 
Sofie + barnen och lillasyster kom på besök och käka lite tacos. mums!


Efter detta ska jag till Mamma för att en ägare ska hämta lilla Jollyvalpen. Äntligen är jag hemma och har fasiken ont i fötterna, men tack käre medicin som ger mig ork och energi!


 


XOXO - Marielle

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards