Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Marielle Forss - 21 oktober 2012 17:02

Jag sitter för tillfället på jobbet och har precis ätit lite middag framför tvn.

Jag har haft 2 kanon dagar nu då jag har kunnat känna en viss lugn i kroppen fast jag har jobbat hela veckan. 
Men det beror nog på att jag verkligen älskar mitt jobb. Jag slutar 20.30 ikväll och har möte imorgon kl 8.00 så efter mötet är jag ledig hela dagen men går på 15.30-23.00 pass igen !


Jag är med i en sida på FB som heter "Vi som förlorat barn" , där kan jag få stöttning och bolla mina tankar med någon som varit eller är i samma situation som mig. Jag känner ingen vilket gör att jag kan skriva vad som ligger mig i tanken utan att tveka. Det finns inga dumma frågor eller dumma svar, jag tackar alla änglamammor för det ni har gjort för mig och den styrkan ni givit! Jag är evigt tacksam. 


Anledningen till att jag inte skrivit här på ett tag är för att jag inte mått bra och inte klarat av att gå in här och se Elliot på bilderna, sedan har jag jobbat så fruktansvärt mycket nu så jag har inte haft tiden. Men känner nu att jag vill skriva av mig lite och ge en gose kram till min lille Ellebelle!


Mamma saknar dig gubben! Vill du vara hos mig inatt och ge mig lite trygghet ? Behöver det... För mitt hjärta är så nära på att gå totalt i bitar


 


XOXO - Marielle

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards