Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Mer otur ska den som har det ha!

Av Marielle Forss - 24 september 2012 14:58

Börjar med en enda stor suck!

Huset vi la bud på blev ej vårat och oturen bara fortsätter.. Hur långt kan den gå och hur länga måste jag stå ut med den?? Är trött och slut i hela kroppen varje morgon, sover så länge jag kan för jag kan inte dra mig upp ur sängen innan 11 . Jag sover heeela tiden och det är så fruktansvärt jobbigt att gå med tunga ögonlock hela tiden och gäspa sig genom dagarna. Vad är det som är fel ? Vitaminer kanske, eller har jag tappat livsgnistan ?! Vill min kropp inte mer ? Många funderingar snurrar runt..


Jag ska försöka att skriva om någonting positivt men det går inte, jag försöker verkligen leta genom mina minnen men det är blockout ! Jag kan fan inte ens tänka.. jag är inte mig själv, jag gör saker jag ångrar, jag beter mig inte som jag borde! Jag tror nog att det lila ljus som är tänt inom mig kommer snart att slockna. 

Jag ska sucka vidare tills jag ska börja jobba inatt, kul när man är så trött?! Får smälla i mig Redbull så kanske jag inte behöver sticka in tändstickor mellan ögonlocken!

Ha en bra dag mina vänner!

Elliot<3

 
 
Ingen bild

Shara

24 september 2012 15:35

Nej vad ledsen jag blir för eran skull :(. Åh det är ju så himla tråkigt. Trodde det skulle vända för er nu.... Skickar er massa styrkekramar. Försök hålla gnistan vid liv vännen!!!
Många kramar!!!

Marielle Forss

24 september 2012 15:57

Jag önskade att det vände men tydligen vill inte oturen släppa mig:( tack så mkt! Kramar

 
Catarina

Catarina

24 september 2012 22:54

Jag skickar lite extra energi till dig.

Jag har inte så mycket själv nu heller eftersom mitt liv är en lång uppförsbacke!

Men delar gärna <3 Hoppas att det vänder för dig snart! Kram Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Marielle Forss

29 september 2012 23:31

Tusen tack ! Jag skickar ett lass till dig med och en varm kram!

 
Ingen bild

Isabell

26 september 2012 17:56

Vad tråkigt, jag håller mina tummar & mina tår för att allt ska gå till det bättre för er! Önskar er all lycka & välgång, vi känner inte varandra men det har ingen som helst betydelse för såhär ska ingen behöva må.. Behövde bara få ur mig det, känner mig så ledsen när jag läser din blogg, får en klump i magen över vad hemska saker vissa behöver gå igenom. Lycka till i fortsättningen, jag hoppas så att ni ska få må 100% bra igen, eller iaf så mycket det bara går för jag kan tänka mig att man aldrig kommer upp till de 100% igen efter att ha varit med om en sådan sak. Däremot tror jag absolut att man kan må bra & vara lycklig, även om vägen dit nog är lång & krokig. Tänker på dig ofta & kikar in här då & då, hoppas det är okej trots att vi inte känner varandra.. KRAM

Marielle Forss

29 september 2012 23:31

Tack isabell!
Dina ord värmer otroligt mycket!
Tack för en dos ork. Behövdes kan jag säga. Jag är glad att det finns så fina människor som du där ute som verkligen bryr sig. Tack! En varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Forss - 9 april 2014 13:02

znnu en gång har jag låtit bloggen ligga på hyllan ett tag. Jag har haft en otroligt tuff tid nu dom senaste månaderna med sjukhusbesök, intensiven och psykologer.Men nu är jag redo att öppna denna sida igen och försöka vara aktiv då jag vet att mina...

Av Marielle Forss - 11 juli 2013 18:48


Hej alla underbara människor som skriver underbara kommentarer och tar er tid till att läsa om mig, av mig !:) Jag sitter på jobbet i vanlig ordning och fyller kroppen med sån där glädje jag inte ofta känner men som jag känner idag igen.. Ja igen! Ja...

Av Marielle Forss - 3 juli 2013 12:30


Jag kan för första gången på väldigt länge skriva ett glatt inlägg!! Jag sitter på jobbet ( i vanlig ordning ) med ett rus som går genom kroppen. Den känslan är fantastik! Jag bryr mig inte om hur länge den kommer vara, utan det jag tycker är bäst at...

Av Marielle Forss - 28 maj 2013 20:15

Livet må lära, vissa övar och intar normerna medan andra kuggar och får leva med sitt alter ego!   Jag själv sitter på jobbet med solen skinandes genom persiennerna och tittar på en stor idol - Kjelle i "Kjelles smakresa"Slutar 23.00 och har inge...

Av Marielle Forss - 27 maj 2013 18:39

Vart finns egentligen gränsen till vad och hur man beteer sig mot en person ? Gränsen hade jag satt för evigheter sedan när ett känsligt påstående inträffar.  Jag har fått höra mycket om min son, jag har fått höra dumma och idiotiska kommentarer oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards