Direktlänk till inlägg 7 september 2012

7 September 2012

Av Marielle Forss - 7 september 2012 16:50

Jag sitter just nu på jobbet och känner en känsla av att jag är lite glad på ett sätt.. 
Men varför vet jag inte, men anledningen är inte viktig utan känslan är det som betyder!
Det är en härlig känsla att jag idag kan blicka framåt och inse att jag faktiskt måste lära mig att leva med det som har skett. Men imorgon kan jag känna helt annorlunda. 

Jag ska ta vara på varje dag som jag kan känna en gnutta glädje för det betyder så fruktansvärt mycket för mig.


Nu kallar jobbet på mig så jag sätter punkt här....


Elliot <3


 
 
Ingen bild

Isabell

8 september 2012 02:55

Vi känner inte varandra men vi har en del gemensamma bekanta så det var på det viset jag råkade hamnade här på din blogg.

Jag måste bara säga att jag gråter när jag läser vad ni varit med om, så fruktansvärt att behöva gå igenom en sådan händelse! Var stark & kämpa på, jag hoppas så att du har massor av fina människor omkring dig som hjälper dig på vägen.

Kan inte föreställa mig hur det känns att förlora ett barn, vill heller inte påstå att jag vet hur man går vidare. Däremot hoppas jag så innerligt att ni orkar gå vidare i livet sakta men säkert & blickar framåt.

Jag är så ledsen & beklagar er sorg så innerligt, ta hand om er & kom ihåg att de som är borta ändå alltid finns med oss. I hjärta, i tankar, i känslor. Föralltid. Kram

Marielle Forss

9 september 2012 16:01

Hej Isabell!
Jag vill tacka dig för din omtanke som värmer!
Det är av er jag får all styrka för att ta mig genom dessa dagar-veckor-månader.
En stor kram!!

 
Natasha

Natasha

25 mars 2014 06:14

Hej! Förlorade min son Milton i plötslig spädbarnsdöd nu i januari 2014, hade känts skönt att prata med ngn som vet hur det känns. Finns på Facebook Natasha Milton Green, eller natasha.vimedbarn.se. Stor kram!

http://Natasha.Vimedbarn.Se

Marielle Forss

9 april 2014 13:02

Hej Natasha!
Jag har skrivit till mail till dig.
Jag finns som en stöttningspåle att luta som mot i det mörka och i dom jobbiga stunderna.
jag vet vilka tankar som snurrar och att man upprepar varje bild i huvudet om och om igen. Man blir galen. Jag kan säga att jag försår och vet vad du går genom och som sagt finns jag här för att kunna dela tankar och svar med dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Forss - 9 april 2014 13:02

znnu en gång har jag låtit bloggen ligga på hyllan ett tag. Jag har haft en otroligt tuff tid nu dom senaste månaderna med sjukhusbesök, intensiven och psykologer.Men nu är jag redo att öppna denna sida igen och försöka vara aktiv då jag vet att mina...

Av Marielle Forss - 11 juli 2013 18:48


Hej alla underbara människor som skriver underbara kommentarer och tar er tid till att läsa om mig, av mig !:) Jag sitter på jobbet i vanlig ordning och fyller kroppen med sån där glädje jag inte ofta känner men som jag känner idag igen.. Ja igen! Ja...

Av Marielle Forss - 3 juli 2013 12:30


Jag kan för första gången på väldigt länge skriva ett glatt inlägg!! Jag sitter på jobbet ( i vanlig ordning ) med ett rus som går genom kroppen. Den känslan är fantastik! Jag bryr mig inte om hur länge den kommer vara, utan det jag tycker är bäst at...

Av Marielle Forss - 28 maj 2013 20:15

Livet må lära, vissa övar och intar normerna medan andra kuggar och får leva med sitt alter ego!   Jag själv sitter på jobbet med solen skinandes genom persiennerna och tittar på en stor idol - Kjelle i "Kjelles smakresa"Slutar 23.00 och har inge...

Av Marielle Forss - 27 maj 2013 18:39

Vart finns egentligen gränsen till vad och hur man beteer sig mot en person ? Gränsen hade jag satt för evigheter sedan när ett känsligt påstående inträffar.  Jag har fått höra mycket om min son, jag har fått höra dumma och idiotiska kommentarer oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards