Alla inlägg den 5 september 2012

Av Marielle Forss - 5 september 2012 20:17

Hej alla läsare!

Jag vill först tacka er alla för att ni lägger ner en gnutta tid till att läsa om mig och vad jag går igenom.
Sedan all er stöttning! en stor kram till er.


Jag fick reda på idag att vi blev beviljad till att köpa lägenheten/villan(anledningen till jag skriver "/villan" är för att det är en lägenhet men ser precis ut som en villa :)

Jag blev överlycklig!! Jag hoppas då verkligen att ingen tänker buda över oss för då j*vlar ;) 
Jag ska på visning imorgon och jag håller verkligen alla tummar jag har för att det ska gå vägen nu! Vi kan börja om, starta på en ny kula, men ALDRIG glömma dig Elliot... självklart inte!! Du kommer alltid vara med mamma och pappa vart vi än går. du vakar väl över oss ?


 

Jag ska färga håret imorgon till mer ljusa slingor - bort men det svarta trissta och fram med det ljusa, gäller även här i livet!:) 


Elliot <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards