Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Marielle Forss - 28 augusti 2012 14:23

vad jag saknar dig Elliot!

kan knappt skriva för jag ser knappt genom mina tårar som bara rinner ner över mina kinder.. 


Det gör så ont att jag tappar andan!! Vad är jag utan dig ?! Vad kan jag bli utan dig ?! Hur ska jag klara mig utan dig ?!

Snälla kom tillbaka!! drömmer om dig hela tiden .. att du inte andas med du rör dig och att det finns ett hopp att du kan vakna, men varje gång jag vaknar har jag gråtit ner min kudde för att det gör så ont att tappa dig i varje dröm...


Ingen kan förstå min smärta, jag är en änglamamma men vill vara en ängel med dig ! jag önskar att allt bara var en hemsk mardröm .. men jag vet att det är ju inte det.. tänk att du inte finns- tänk att du avlidit och jag fick inte ens en  chans att se dig växa upp, jag fick inte höra dig säga mamma för första gången - jag fick aldrig se dig skratta.. 


nee kan inte skriva mer, gråter ihjäl mig .. det gör så ont ......... 

 

 

Elliot<3

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards