Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Marielle Forss - 20 augusti 2012 20:08

Jag har insett vad människor i störta allmänhet utnyttjar-manipulerar-för folk bakom ljuset..


Vissa ljuger andra bara behandlar mig illa- riktigt illa!

Jag är dum och desperat nog för att gå på allt .. jag vill att ni ska förstå att det är faktikst jag som har förlorat min son inte ni! 

I ärlighetens namn är det synd om mig och min sambo, inte er! förstå att det var vi som skapade honom- födde honom- var med honom 24/7.. det var inte ni! så kom inte och påstå massa struntprat och tyck synd om er själva. 

Vi kan tyvärr inte vara ett stöd utan vi behöver ett! 


Jag vet att jag är värd dåligheter men just nu?! varför ska allt komma på samma gång ?

Varför vill folk mig illa ? Vad har jag gjort för att förtjänna detta? 

Kan inte ni/du bara respektera och låta mig vara ifred..? prata inte om mig- titta inte på mig- låt mig bara vara luft för er eftersom det är så ni ser på mig.. Varför kan inte ni förstå att jag har känslor precis som du ? Jag har ett öppet sår, snälla häll inte salt i det utan ta det med mig när det har läkt så jag har en chans att försvara mig...


Jag hoppas att ni/du nu sitter och läser detta och faktiskt på ett vuxet sätt tar det rätt och förstår att jag vill vara ifred.. just nu vill jag bara inte finnas för er ...


Jag vet också vem du är som påstår att vi verkligen har dödat våran egen son, och du J jag trodde verkligen inte detta om dig.. 


 

Elliot<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards