Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Marielle Forss - 20 juli 2012 21:41

jag ska trycka på "skapa inlägg" så får jag kalla kårar av en konstig anledning.

Det hugger till i magen men samtidigt vill jag skriva av mig.. det är så otroligt jobbigt.


Förlåt att jag inte skrivit till dig på länge Elliot, men jag har inte kunnat. Varje gång jag skriver så rinner tårarna !

I min hotmail fick jag ett mail där det stod " Pampers - din bebis 3 månader " det var det enda jag såg, jag fick ett sug i magen och mitt hjärta hugg till, jag tog bort det i all hastighet. Dom vet inte att du inte längre är med oss men det kändes som ett slag i ansiktet... Du skulle bli 3 månader imorgon älskling. Tänk vad tiden går fort ändå. Jag hoppas att du har det bra och att du vakar över mig. Jag är så arg för att jag inte får hålla om dig, pussa på din pyttelilla näsa eller kittla dig så du skrattar. Jag drack en stark suck och får ännu en gång tårar i mina ögon. 



Sedan vill jag poängtera att ni som pratar om sådan oacceptabla och orespektlösa saker ska verkligen tänka på vad ni säger! Det är ganska farligt och gå runt och snacka en massa skit om allvarliga saker!! Hoppas du som vet vad jag pratar om tar åt dig, för det du håller på med är inte acceptabelt! Nog att du gillar att prata om folk i allmänhet men sedan måste du veta vart gränserna går för vad man pratar om eller inte! Visa lite respekt och mänsklighet för oss !!


 


Elliot mamma älskar dig mest över allt annat<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards