Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

Det är till dig

Av Marielle Forss - 1 juli 2012 00:23

 Hej Elliot! Jag sitter här och tittar på tvn samtidigt som jag tänker på dig. Det dök helt plöstligt upp en bild på dig och jag kunde inte sluta titta på den. Jag saknar dig så otroligt mycket! Jag skulle ge vad som helst för att du ska komma tillbaka till mig. Jag har gråten i halsen varje gång jag tänker på dig och bilden jag får när jag lyfter dig då du inte andas längre,  när du är kall och jag inte ville inse att du var död min älskade son! Jag är så stolt att visa dig på kort och säga " tänk att Elliot är min son ". Jag önskar att du kunde vara hos oss och krama om oss. Jag vill se dig växa upp , men jag kommer aldrig få göra det och det gör så ont! Jag blir arg för att jag vet att sanningen är som den är..


Men älskling!!.. snälla lägg din hand mot min kind och pussa mig ! Jag vill bara känna din värme och lukt ... Mitt hjärta slår för dig ! Jag kommer aldrig någonsin få känna den lyckan då du kom! Du gjorde mig hel och du togs från mig... Det gör så jävla ont! Men snälla Elliot, lyssna på din mamma och snälla sov hos mig. Jag orkar inte mer... Jag vill inte att du ska vara borta från mig .. 


 


Elliot<3

 
 
Ingen bild

L-i-f-e

5 juli 2012 14:34

Usch och fy vad jag lider med dig.... Kan inte fatta att det ska vara så grymt.... Livet. Skickar miljoner styrkekramar till dig i cyberspace, fast jag bara är en främling, men hittade in på din blogg och har gråtit när jag läst den... Det finns inga ord som lindrar jag vet, men försöker skicka lite styrka till dig...<3 <3 <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Forss - 9 april 2014 13:02

znnu en gång har jag låtit bloggen ligga på hyllan ett tag. Jag har haft en otroligt tuff tid nu dom senaste månaderna med sjukhusbesök, intensiven och psykologer.Men nu är jag redo att öppna denna sida igen och försöka vara aktiv då jag vet att mina...

Av Marielle Forss - 11 juli 2013 18:48


Hej alla underbara människor som skriver underbara kommentarer och tar er tid till att läsa om mig, av mig !:) Jag sitter på jobbet i vanlig ordning och fyller kroppen med sån där glädje jag inte ofta känner men som jag känner idag igen.. Ja igen! Ja...

Av Marielle Forss - 3 juli 2013 12:30


Jag kan för första gången på väldigt länge skriva ett glatt inlägg!! Jag sitter på jobbet ( i vanlig ordning ) med ett rus som går genom kroppen. Den känslan är fantastik! Jag bryr mig inte om hur länge den kommer vara, utan det jag tycker är bäst at...

Av Marielle Forss - 28 maj 2013 20:15

Livet må lära, vissa övar och intar normerna medan andra kuggar och får leva med sitt alter ego!   Jag själv sitter på jobbet med solen skinandes genom persiennerna och tittar på en stor idol - Kjelle i "Kjelles smakresa"Slutar 23.00 och har inge...

Av Marielle Forss - 27 maj 2013 18:39

Vart finns egentligen gränsen till vad och hur man beteer sig mot en person ? Gränsen hade jag satt för evigheter sedan när ett känsligt påstående inträffar.  Jag har fått höra mycket om min son, jag har fått höra dumma och idiotiska kommentarer oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards