Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Marielle Forss - 29 juni 2012 13:44

Ja då har man sovit sin första natt här i lägenheten sedan du gick bort älskling..


Det kändes helt okey om jag ska vara ärlig. Du var hos mig, det kände jag!<3


Det var extra jobbigt idag när jag betalade in din begravning istället för dop... Det gjorde så ont när det stod att det var begravningsbyrån på kyvertet! Usch .. Det var ju ditt dop jag skulle planera, inte din begravning. Men älskling.. vad tyckte du om din fina urna? det var en jätte söt nalle på med en blå rosett. Du vet ju att Mamma inte vill att du ska ha rosa *ler* .. Jag hoppas du tyckte om den! Må du nu få sova i lugn och ro. 


Som sagt ska du inte behöva sova inne i stan utan du får ligga ute i brunflo faktiskt där det är lugnt och tyst, då inga bilar bullrar runt omkring för Mamma vill att du ska få sova så gott som möjligt min älskling! 


Såg förresten en underbart fin bild på dig från Mari, hon som höll dig tills du somnade flera gånger. Jag tror du gillade henne riktigt mycket ! Du är så fin mitt barn och jag kommer aldrig att glömma dig och ditt underbart fina ansikte.


   


Elliot<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards