Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Marielle Forss - 26 juni 2012 22:18

Hej min underbara!


Idag har det gått ganska bra iförhållande sätt till denna situation faktiskt.

Pappa och alla dom andra håller nu på med att måla och+tapetserar vårat sovrum. 

Det är absolut inte för att ta bort dig Elliot men jag tror att det var en mening med att vi inte gjorde om sovrummet fast vi gjorde om alla andra rum. Det känns som att det var ödet som talade när vi inte rörde vårat sovrum.


Du ska veta att Pappa och Mamma aldrig vill ersätta dig och vi kommer vara så noga med att berätta att du finns där uppe som en storebror om du får ett eller flera syskon.. Du är där uppe med Sion nu och få rå om han men väntar på att få bli en skyddsängel till en lillasyster eller lillebror för det är vad du kommer bli bäst på! Jag älskar dig så otroligt mkt Elliot. Jag var in och luktade på dina saker idag! Din tröja samt haklapp som luktade din spya fortfarande eftersom du spydde så mkt gubben. Jag grät och när jag luktade i din byrolåda med kläder och kände din lukt ville jag bara försvinna.. jag ville vara med dig, hos dig , nära dig! tänk att det finns kvar men du är inte här.. det är så fruktansvärt svårt att förstå att min älskade prins aldrig mer kommer komma tillbaka. Men Elliot, kom du ihåg den där nallen du hade som spelade en ljuvlig musik så fort man drog den i svansen?, den du somnade till när din moster Cornelia försökte söva dig i vagnen?


Den lyssnade jag till och bad till dig att du skulle förstå mig, trost att du är liten och omedveten tror jag på någon sätt att du ändå hör mig och förstår att jag är din Mamma och kommer aldrig att glömma dig! Detta är så svårt men jag älskar dig över allt annat. Hoppas du förstår mig mitt älskade barn!


 


Sov gott Elliot<3

Av Marielle Forss - 26 juni 2012 15:44

Vilket jäkla kutande det har varit idag! Hit och dit, fram och tillbaka..


Vid 11 kom vi till kuratorn för att hämta papper, sedan till psyk för att få sömntablett (då torvalla hc tyckte att jag lika gärna kunde ligga vaken om natten då jag varken jobbar eller har fler barn att ta hand om). Sedan fort till banken och efter det till apoteket !  det är inte dom minsta köerna jag har skådat. 


Svettig och hungrig är jag nu hemma, ack så ljuvligt! Maten är i ugnen och jag har tagit mig en go´snus, nu ska jag avnjuta lite musik!


 


Elliot <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards