Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Marielle Forss - 24 juni 2012 21:36

I Torsdags åkte Jag min sambo + min familj till våran stuga som ligger i Lövnäs(5 mil utanför Wilhelmina).


Tänkte rymma bort ett tag från denna sorgebubbla vi lever i som kanske gör det lite lättare om man får släppa allt ett tag. Men jag ljög för mig själv ännu en gång.. Allt var precis som hemma, tårar, tänket, sorgen, saknaden och minnerna! Jag kunde inte sluta tänka på dig Elliot! Du har snart varit borta från oss lika länge som vi fick rå om dig här nere. Jag blir så arg när sanningen kommer ikapp och jag inser att jag inte fick behålla dig. Tänk att du är borta! Jag kommer aldrig mer få känna din underbar lukt eller peta på din lilla näsa så du blir irriterad.. Jag kommer aldrig att få se in i dina vackra stora ögon och bara känna mig lycklig eller höra ditt "oh" när du skulle nysa men den kom inte fram. 


Jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka.. Jag ältar och ältar men det är väl enda sättet som fungerar för att kunna bearbeta allt. Glöm aldrig Elliot att jag alltid kommer att hålla dig kärast! 



Elliot<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards