Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Marielle Forss - 20 juni 2012 21:57

Jag har inte varit mig själv idag.. det är otroligt jobbigt eftersom jag inte känner mig själv då.

Tom och kall är vad jag är fast jag inte vill!


Jag har pratat med en nära vän till mig som nu ska få sitt första barn och eftersom detta som hände med Elliot försvårar för mig att träffa barn just nu så känner jag mig så otroligt elak då jag inte kan "glädjas" för deras skull.

Fast jag är otroligt glad på samma sätt! Men det var ju Elliot och han som skulle leka med varandra och vi alla skulle göra roliga saker tillsammans med barnen. Nu kommer det aldrig bli så och det gör mig så otroligt ledsen.


Jag kan inte titta på något barn och det är väl ganska förståeligt, men jag vill kunna umgås med mina vänner som fått barn. Kommer jag aldrig kunna det?! 

Det är trots allt mina närmaste och det gör så ont i mig att veta att gråten kommer sitta i halsen varje gång jag ska träffa dom. Jag hoppas mitt sätt att se på barn ändras, en bebis är ju det bästa som finns! 


Åh Elliot vad jag saknar dig, jag kan inte säga det för mycket!! Du är alltid i mammas hjärta och du kommer aldrig att glömmas bort! Sov gott ikväll gubben och glöm inte pussa oss godnatt<3

Av Marielle Forss - 20 juni 2012 12:33

Idag är det så jäkla tungt.. jag har inte efter din bortgång känns såhär! 

Jag är skakis och vet inte hur jag mår. Jag är alldeles tom och vill inget annat än att sitter här i sängen.

Jag har gråtit så mycket att jag inte har tårar kvar och jag får panikångest lite till och från.


Det enda jag kan tänka på är dig Elliot men att se dig på bilder nu gör alldeles för ont.. Jag vill ju ta mer bilder på dig och din uppväxt. Du skulle bli en sådan fin person och flickorna skulle jaga dig! Tänk att du inte är här ..


Jag trodde att allt skulle bli "bättre" med tiden men inser ganska snabbt att jag ljugit för mig själv.. Här sitter jag med en tom blick och en hjärta som dunkar i otakt för min sorg är så otroligt stor. Vad ska jag ta mig till?! Jag vill vara med dig Elliot! Önskade att du kunde hämta mig


 

I cant live without you<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards