Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Tack!

Av Marielle Forss - 18 juni 2012 15:59

Tack mammas älskling för det fina vädret!


Jag har nu suttit ute länge och glassat i solen. Det bränner på kinder och armar. Så härligt !!

Det går inte en sekund utan jag tänker på dig min vackra prins.. dagarna går så otroligt sakta.

Ibland får jag dom där hemska bilderna när du inte andas längre då min panik var som värst. Det gör ont, och det känns som på något sätt att jag vill pina mig själv.. Är det ett steg i bearbetningen ?

Men sedan kommer dom glada minnena med dig och då jag var hel och lyckligast på denna jord. 


Jag tycker det är så orättvist att alla får behålla sina bebisar men du togs från mig och det gör så ont att inse att du faktiskt är borta. Men du behöver inte bara rädd hjärtat mitt att jag ska glömma dig för det kommer jag aldrig att göra!


Du var helt enkelt för vacker för jorden, men tänk vilken vacker ängel du är. Mamma blir så rädd ibland men så känns det som du är hos mig och värmer mig. Tack för det ! och tack för den tiden du gav oss med dig för det var den bästa tiden i våra liv ska du veta! 


 


Elliot <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Forss - 9 april 2014 13:02

znnu en gång har jag låtit bloggen ligga på hyllan ett tag. Jag har haft en otroligt tuff tid nu dom senaste månaderna med sjukhusbesök, intensiven och psykologer.Men nu är jag redo att öppna denna sida igen och försöka vara aktiv då jag vet att mina...

Av Marielle Forss - 11 juli 2013 18:48


Hej alla underbara människor som skriver underbara kommentarer och tar er tid till att läsa om mig, av mig !:) Jag sitter på jobbet i vanlig ordning och fyller kroppen med sån där glädje jag inte ofta känner men som jag känner idag igen.. Ja igen! Ja...

Av Marielle Forss - 3 juli 2013 12:30


Jag kan för första gången på väldigt länge skriva ett glatt inlägg!! Jag sitter på jobbet ( i vanlig ordning ) med ett rus som går genom kroppen. Den känslan är fantastik! Jag bryr mig inte om hur länge den kommer vara, utan det jag tycker är bäst at...

Av Marielle Forss - 28 maj 2013 20:15

Livet må lära, vissa övar och intar normerna medan andra kuggar och får leva med sitt alter ego!   Jag själv sitter på jobbet med solen skinandes genom persiennerna och tittar på en stor idol - Kjelle i "Kjelles smakresa"Slutar 23.00 och har inge...

Av Marielle Forss - 27 maj 2013 18:39

Vart finns egentligen gränsen till vad och hur man beteer sig mot en person ? Gränsen hade jag satt för evigheter sedan när ett känsligt påstående inträffar.  Jag har fått höra mycket om min son, jag har fått höra dumma och idiotiska kommentarer oc...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards